Vedeli ste, že letecký a vojenský priemysel bude prosperovať?

od Laura


publikované 15 November,2022


Vedeli ste, že letecký a vojenský priemysel bude prosperovať?

Vedeli ste, že od roku 2023 zažije letecký a kozmický priemysel a obranný priemysel najvyšší nárast v implementácií softvéru ERP (8,86 % od roku 2014)?


Vedeli ste, že vďaka livechat môžu zamestnanci poskytovať zákazníkom pomoc v reálnom čase, aby odpovedali na otázky, poskytovali odporúčania a ukončili predaj?

Vedeli ste, že livechat má množstvo výhod vrátane zníženia počtu opustení košíka?

Vedeli ste, že livechat je populárna funkcia na interakciu so zákazníkmi, keď nakupujú na vašom webe?


Livechat aplikácie sú čoraz viacej obľúbenejším doplnkom mnohých obchodných webových stránok. Ako prakticky každú aktivitu na internete, aj livechat komunikáciu rozpumpovala online éra covidu. Pokiaľ sa používajú v správnej konštelácií ľudí a so správnym zacielením, môžu byť skvelým spôsobom, ako aktívne zaujať zákazníkov a spojiť ich s obchodnými zástupcami, zatiaľ čo sa zameriavajú na váš produkt alebo službu.


Na trhu existuje množstvo aplikácií na livechat so širokou škálou funkcií, od základných možností chatovania až po odporúčania osobných produktov s podporou umelej inteligencie.


Chatbot vám zatiaľ zákazníka „nezobchoduje“, nie že by sa to nevedel naučiť, ale stále je to veľmi drahá investícia a súčasná generácia zákazníkov si zatiaľ stále potrpí na individuálnom prístupe. Vieme o tom svoje, často sa stretávame v praxi s otázkou: „Vy ste človek alebo robot?“

Svet orientujúci sa na CX a zákaznícku cestu, je senzitívny na fyzický kontakt človeka s človekom, napriek tomu sú chatboty populárne, no ich primárna úloha v súčasnosti je stále iba nestratiť zákazníka hneď pri vstupe na stránku.

Výrobcovia livechat aplikácií majú vo svojich ponukách veľa „konkurenčných výhod“, ktorými sa snažia nalákať svojich zákazníkov. Pokiaľ chcete aplikáciu implementovať a spravovať sami, odporúčame zamerať sa na tieto základné vlastnosti, ktoré budete určite potrebovať:

  • Rýchlo dostupná knowledge base (databáza informácii) s intuitívnou štruktúrou a možnosťou jednoduchého spravovania
  • Automatické odpovedače podľa podmienok na bežné situácie napríklad pri nečinnosti, notifikácie nových návštevníkov stránky a podobne
  • Presmerovanie chatov medzi operátormi
  • “tichá interná” komunikacia medzi operátormi
  • Trackovanie návštevníkov s históriou
  • Transparentné možnosti licencovania

Podľa návštevnosti stránky a časového rozvrhu, kedy chcete byť pre Vašich návštevníkov online, si viete jednoducho vypočítať základné náklady.
Štandardne platí, ak ste firma, ktorá má priemernú návštevnosť do 500 návštev denne, ponúkate na predaj produkt a chcete mať livechat online 8 hodín, v bežnej pracovnej dobe potrebujete dvoch operátorov, jedného aktívneho a druhého v zálohe.
Ak chcete byť online vo večerných hodinách alebo cez víkendy, potrebujete mať ďalších ľudí na striedanie, pričom online v tejto pracovnej dobe musia byť aktívni dvaja operátori.

V prípade väčšieho webu alebo eshopu, je strategicky aj finančne výhodnejšie prenajať si agentúru, ktorá outsoursuje livechat služby. Benefitom je, že okrem komunikácie s návštevníkmi stránky, Vám dokážu agentúry garantovať konverziu návštevníkov na leady. Vedia Vám pomôcť s nastavením Vašej marketingovej kampane tak, aby kampaň plynule prechádzala aj do livechat aplikácie, či už obsahom v livechat aplikácii, formulovaním diskusie so zákazníkom, promovaním produktov...
V prvom rade je dôležitý vždy image a spokojný návštevník Vašej stránky. Presne tak fungujeme aj my, voči našim klientom.

Na druhej strane, livechat je skvelou voľbou pre nové alebo menšie firmy, ktoré nemajú rozpočet na platené riešenie outsourcovaného chatu. Jeho použitie nie je také robustné ako platené možnosti v hornom zozname, ale stále sa oplatí využívať hlavné výhody livechatu.



Pre každý typ businesu

Zdôverte Váš projekt nášmu teamu profesionálov