od Boris R.
publikované 9 Mája,2017 o 9:00
Uvažovali ste už nad tým, akú silu má tento nástroj z hľadiska podpory predaja? Možno ste dospeli k názoru, že agent live chat programu by mal vedieť všetko o Vašich produktoch, respektíve o Vašich službách, ako keby bol ten, kto vie najviac o Vašom biznise?
Áno, možno 99 % z Vás by s týmto tvrdením súhlasilo, ale podľa analýz pravda je trošku inde. Vedomosti agenta a zodpovedanie otázok ad-hoc v chatovacom okne predstavuje síce najväčsí benefit, ako uspokojiť zákazníkov Vášho webu, ale v prvom rade pre majiteľa web stránok live či online chat je marketingový nástroj.
Nezodpovedanie otázok, nevedomosť ohľadom produktov a služieb úplne do detailov je nočná mora pre podnikateľa. Avšak agent, ktorý je dosť šikovný, dokáže získať kontaktné údaje na zákazníka, aby ste dokázali konečne vytvárať databázu potenciálnych zákazníkov. Mnoho ľudí si ani neuvedomuje, že to je jeden z najväčších pokladov, čo môžete mať. Prečo? Máte zoznam, na základe čoho môžete:
Vráťme sa na chvíľu k nočnej more podnikateľa, je to naozaj tak? Ako príklad Vám uvediem nedávnu skúsenosť. Zákazník napísal na live chat, že by mal záujem o kuchyňskú linku podľa vlastnej predstavy. Ani majiteľ kuchynského štúdia by nevedel promptne stanoviť cenu a termín dodania na základe uvedenej požiadavky. V takej situácii sa ukáže sila agenta a live chatu.
Veľmi elegantne:
V nasledujúcom článku Vám priniesieme ďalšie zaujímavé poznatky ako konvertovať záujemcu na zákazníka pomocou live chatu.