od Boris
publikované 19 Júl, 2019 o 9:00
Branding vo všeobecnosti znamená proces, ktorého cieľom je premeniť produkt alebo firmu na značku, ktorú ľudia môžu automaticky spájať s konkrétnym pozitívnym imidžom, skúsenosťami alebo očakávaním.
Keďze v súčasnej dobe sa online priestor zdá byť viac dôležitý akkor offline priestor, treba si poriadne preštudovať všetky aspekty fungovania vo virtuálnom svete. Takisto ako v kamenných obchodoch, aj návštevníci web stránok potrebujú diskutovať, poradiť, usmerniť.
Posledné roky jedným hlavným nástrojom pre komunikáciu sa stala chat aplikácia na web stránkach aj pre jej ľahkú inštaláciu a obsluhu. V prípade akejkoľvek otázky je to asi najľahšia cesta ako si nechať poradiť a pokiaľ obsluhujúci personál je postačujúco kvalifikovaný a poskytne vám sofistikované odpovede, máte to vyhraté.
Ako to môže ovplyvniť branding? Urobiť dobrý dojem, aby zákazník mal pocit, že áno, dostal som, čo som chcel, ba dokonca aj viac – to všetko pomáha vývoju brandu v pozitívnom smere.