Chat ako súčasť brandingu?

od Boris


publikované 19 Júl, 2019 o 9:00


Chat ako súčasť brandingu

Branding vo všeobecnosti znamená proces, ktorého cieľom je premeniť produkt alebo firmu na značku, ktorú ľudia môžu automaticky spájať s konkrétnym pozitívnym imidžom, skúsenosťami alebo očakávaním.

Keďze v súčasnej dobe sa online priestor zdá byť viac dôležitý akkor offline priestor, treba si poriadne preštudovať všetky aspekty fungovania vo virtuálnom svete. Takisto ako v kamenných obchodoch, aj návštevníci web stránok potrebujú diskutovať, poradiť, usmerniť.


Aký je trend?

Posledné roky jedným hlavným nástrojom pre komunikáciu sa stala chat aplikácia na web stránkach aj pre jej ľahkú inštaláciu a obsluhu. V prípade akejkoľvek otázky je to asi najľahšia cesta ako si nechať poradiť a pokiaľ obsluhujúci personál je postačujúco kvalifikovaný a poskytne vám sofistikované odpovede, máte to vyhraté.

Ako to môže ovplyvniť branding? Urobiť dobrý dojem, aby zákazník mal pocit, že áno, dostal som, čo som chcel, ba dokonca aj viac – to všetko pomáha vývoju brandu v pozitívnom smere.




Pre každý typ businesu

Zdôverte Váš projekt nášmu teamu profesionálov