Ako využívať potenciál svojho webu alebo eshopu naplno?

od Lea T.


publikované 11 Október,2019 o 10:00


Ako využívať potenciál svojho webu alebo eshopu naplno

Odpoveď je jednoznačná, však. Nikdy neviete totiž zodpovedne povedať, či poznáte návštevníka Vášho webu dostatočne dobre.

Online marketing, traffic analýza, retargeting a veľa iných techník Vám alebo Vaším múdrym hlavám starajúcim sa o Váš web sú tieto pojmy známe. Otázka ale znie, nakoľko sú naozaj tieto nástroje úspešné a či údaje o Vašich návštevníkoch sú relevantné, keďže vychádzajú zo štatistík a domnienok o tom, kto v skutočnosti môže návštevník na Vašej stránke byť?!


Výkonnosť

Prehliadače a web analyzátory si pomáhajú “predikovaním” chovania návštevníka na základe pozbieraných druhotných údajov, stopách, ktoré návštevník webu spravil, či už na Vašej stránke alebo inde. Preto sa pri PPC reklamách a ostatných technikách online marketingu považuje za veľký úspech, ak konverzia, keď získate cielene záujem návštevníka Vášho webu, alebo dokonca spraví objednávku na eshope, je na úrovni 1 - 6%.


Garancia investícií

Garancia, že aj takto draho získaného návštevníka premeníte na lead (získate kontakt a prísľub na nezáväznú cenovú ponuku) je ešte menšia. Najčastejším výsledkom je, že hľadáte, kde v procese nastala chyba a pri ďalšej investícií do internetovej reklamy ste skeptický. Čo je oprávnená a logická obava.


Kde je potenciál?

Ako teda využívať potenciál svojho webu alebo eshopu naozaj naplno a efektívne pretaviť drahé investície do reklamy na lead? Nie je v tom žiadna veda (v skutočnosti je, keď sa to robí profesionálne a poriadne), stačí sa Vášho návštevníka spýtať: Pomôžeme Vám? Poradíme Vám? Páči sa Vám táto farba? Otázok na začatie konverzácie je veľa, účinok je vynikajúci. Nedáva Vám to zmysel, ako sa môžete cez web s návštevníkom rozprávať?

Nebolo to tak dávno, keď ste museli kvôli nadviazaniu vzťahu so zákazníkom posielať veľa, veľmi veľa mailov, ktoré skončili v spame, pričom ste si museli a stále musíte vyžiadať súhlas na mailové ponuky a “reklamu” v súlade so zákonom. Ďalšia alternatíva bola a ešte stále je, že ste museli zamestnať call centrum, aby Vám zákazníkov obvolavali za drahé peniaze. Nezabúdajte, že pri týchto technikách komunikácie so zákazníkom musíte nejakým spôsobom získať kontakt dopredu.


Aké je riešenie?

Chatsupport Vám ponúka nenáročnú a lacnú alternatívu nadviazania vzťahov s Vašími návštevníkmi webu cez chat aplikáciu ich aktívnym oslovaním podľa ich chovania na Vašej stránke (tu už začína tá veda). Je to zároveň odpoveď na našu otázku ako využiť svoj web naplno. Jednoducho komunikujte, propagujte svoju značku a predávajte cez chat. Zaručene tým zvýšite šance na úspech, pretože budete aktívne využívať potenciál Vášho webu.




Pre každý typ businesu

Zdôverte Váš projekt nášmu teamu profesionálov