od Andrea Ray
publikované 27 Apríla,2017 o 14:00
Ste trochu skeptický pri predstave, že by to bola pravda? Položme si preto protiotázku, prečo by to pravda nemala byť? Online Chat skrýva v sebe mnohé tromfy, samozrejme, ak používate tú správnu aplikáciu. Najdôležitejším, a spoločným pre všetky, je možnosť osloviť zákazníka a komunikovať s ním.
Prepracovanejšie Chat aplikácie dokonca sledujú odkiaľ a ako často sa zákazník vracia, aké stránky si prehliada, z ktorej časti sveta píše a podobne, priamo v ’chatovacom’ okne operátora. V tomto momente, môže Váš operátor zákazníka osloviť s alternatívnou ponukou a ak je šikovný, dokonca môže zákazníka motivovať ku kúpe.
No toto nie je ani zďaleka jediný spôsob ako si ‘vylepšiť konverzie’ predaja. Vďaka informáciam, ktoré môžete zbierať a vyhodnocovať, máte možnosť si pripraviť kompletnú alebo cielenú predajnú stratégiu pre ‘digital selling’.
Ale vráťme sa k možnostiam konverzie cez Chat. Na našom trhu sú k dispozícii také Online Chat aplikácie, ktoré podľa vlastných pravidiel vyhodnotenia návštevnosti zákazníka oslovia priamo s nasmerovanou uvítacou správou, bez toho, aby bol zákazník aktívny a inicioval Chat. Dá sa povedať, že simulujú alebo nahrádzajú vyskakovacie okienka s ponukou, ktoré bežný užívateľ nemá rád a v poslednom čase sú nepopulárne. Online Chat to robí sofistikovanejším spôsobom na cielenú skupinu.
Ak máte web, alebo spravujete eshop, rozhodne Vám odporúčame Chat vyskúšať.