V dnešnom uponáhľanom svete zákazníci očakávajú rýchle a efektívne služby zákazníkom, či už nakupujú online alebo v obchode. Preto sa podpora live chatu stala základným nástrojom pre firmy, ktoré chcú zlepšiť svoje služby zákazníkom.
Podpora cez live chat umožňuje zákazníkom komunikovať s firmou v reálnom čase a poskytuje im okamžitú pomoc a podporu. Je to cenný nástroj pre elektronický obchod aj kamenné obchody, pretože pomáha zlepšiť komunikáciu, zákaznícku skúsenosť a mieru konverzie predaja.
Už roky sa snažím naším budúcim klientom pretlmočiť benefity, ktoré ponúkame, a o ktorých som hlboko presvedčená. Nebudem tajiť, že keď som sa stretla s fenoménom chatGPT, prvé čo ma napadlo, že mu položím otázky, ako to vníma naše chatsupport služby online "svet", z ktorého sa chatGPT učí.
Položila som mu 3 otázky. Trochu som sa bála, že naše služby vyhodnotí, že nemajú budúcnosť, no opak je pravdou. Ľudský kontakt a outsourcing online podpory je stále téma!
Vedeli ste, že od roku 2023 zažije letecký a kozmický priemysel a obranný priemysel najvyšší nárast v implementácií softvéru ERP (8,86 % od roku 2014)?
Vedeli ste, že vďaka livechat môžu zamestnanci poskytovať zákazníkom pomoc v reálnom čase, aby odpovedali na otázky, poskytovali odporúčania a ukončili predaj?
Web-chat je v súčasnosti prakticky bežným nástrojom na komunikáciu so zákazníkom v e-Commerce svete. Stal sa jednou z bežných metód komunikácie so zákazníkom.
Doba, v ktorej žijeme, tento proces dostávania sa do povedomia urýchlila. Hlavne vďaka Covid pandémií sa presunul business masívnejšie aj do online sveta. Veru, bezkontaktný spôsob sociálnej interakcie v obchode si hľadá svoje cestičky.
Naša prax ukazuje, že byť kvalitný vo všetkých sférach v procese práce so zákazníkom je veľký challenge. Minimálne platí, že nie sme všetci rovnakí a jeden meter nesedí všetkým.
V tejto dobe, keď sa situácia zmenila zo dňa na deň, sú ľudia nútení pracovať, nakupovať a žiť z domu. Firmy si uvedomili potrebu zmeniť štruktúru predajných kanálov a v snahe prežiť, svoje zdroje a kapacity premiestnili do online sveta, pretože dopyt po ich službách a výrobkoch stále existuje – v tejto chvíli primárne na webe.
Čo zákazníci potrebujú je jedna z mála otázok, na ktorú je ťažké odpovedať a napriek tomu sa nestala rečníckou otázkou.
Odpoveď je jednoznačná, však. Nikdy neviete totiž zodpovedne povedať, či poznáte návštevníka Vášho webu dostatočne dobre.
Branding vo všeobecnosti znamená proces, ktorého cieľom je premeniť produkt alebo firmu na značku, ktorú ľudia môžu automaticky spájať s konkrétnym pozitívnym imidžom, skúsenosťami alebo očakávaním.
Budúcnosť marketingu a obchodu je v približovaní sa zákazníkovi nenútenou formou a poskytnutí odpovede na jeho potreby v čo najkratšom čase. Toto pravidlo špeciálne platí vo svete internetu, kde každý návštevník, ktorý zamieri na vašu webovú stránku je váš potencionálny zákazník.