Je pravda, že Online Chat zvýši a vylepší konverziu predaja z návštevnosti webu?

od Andrea Ray


publikované 27 Apríla,2017 o 14:00



Ste trochu skeptický pri predstave, že by to bola pravda? Položme si preto protiotázku, prečo by to pravda nemala byť? Online Chat skrýva v sebe mnohé tromfy, samozrejme, ak používate tú správnu aplikáciu. Najdôležitejším, a spoločným pre všetky, je možnosť osloviť zákazníka a komunikovať s ním.

Prepracovanejšie Chat aplikácie dokonca sledujú odkiaľ a ako často sa zákazník vracia, aké stránky si prehliada, z ktorej časti sveta píše a podobne, priamo v ’chatovacom’ okne operátora. V tomto momente, môže Váš operátor zákazníka osloviť s alternatívnou ponukou a ak je šikovný, dokonca môže zákazníka motivovať ku kúpe.


No toto nie je ani zďaleka jediný spôsob ako si ‘vylepšiť konverzie’ predaja. Vďaka informáciam, ktoré môžete zbierať a vyhodnocovať, máte možnosť si pripraviť kompletnú alebo cielenú predajnú stratégiu pre ‘digital selling’.


Ale vráťme sa k možnostiam konverzie cez Chat. Na našom trhu sú k dispozícii také Online Chat aplikácie, ktoré podľa vlastných pravidiel vyhodnotenia návštevnosti zákazníka oslovia priamo s nasmerovanou uvítacou správou, bez toho, aby bol zákazník aktívny a inicioval Chat. Dá sa povedať, že simulujú alebo nahrádzajú vyskakovacie okienka s ponukou, ktoré bežný užívateľ nemá rád a v poslednom čase sú nepopulárne. Online Chat to robí sofistikovanejším spôsobom na cielenú skupinu.


Ak máte web, alebo spravujete eshop, rozhodne Vám odporúčame Chat vyskúšať.



Pre každý typ businesu

Zdôverte Váš projekt nášmu teamu profesionálov